Biuletyn Informacji Publicznej Biuletyn Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Elektroniczne biuro obsługi mieszkańca

PLATFORMA ZAKUPOWA

Drukuj

Wychodząc naprzeciw zmianom prawnym, które wymuszają od 01.01.2021 r. elektronizację zamówień publicznych, uruchamiamy Platformę Zakupową, która będzie podstawowym narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań przetargowych w zakresie zakupów powyżej progu (zgodnie z Prawem zamówień publicznych).

Oznacza to, że cały proces ofertowania prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

Gmina Sanok - https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sanok

Jak to wygląda w praktyce:

  • Na stronie postępowania będzie Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) oraz ewentualnie dodatkowe informacje,

  • Państwo podajecie przy danej pozycji zamówienia propozycję swojej ceny i/lub inne parametry handlowe i techniczne oferty,

  • Całość zwrotnie przesyłacie Państwo do nas klikając przycisk "Złóż ofertę" na platformie,

W postępowaniach prowadzonych zgodnie z Prawem zamówień publicznych (Pzp) wymagane będzie podpisanie oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w zależności od procedury. (czytaj więcej)

Dodatkowo, zawsze będą Państwo mogli monitorować nasze przetargi na stronie https://platformazakupowa.pl.